8/04/2011

answers#5


photo_private.

hva hører du på nå for tiden? hører jævlig mye på Me Gusta for tiden. Dessverre finner man dem ikke noe annet sted enn på Youtube. Googler man det kommer det bare de new-fag memes'ene opp som er TEITE. Her er en av de jeg liker: Megadrive, Time Traveling, $arah, Green Tea. Hører også mye på Earl Sweatshirt, og Tyler The Creator.

Legg ut mer DAGENS OUTFIIITT!! Neeei. Det er så megaharry at jeg får analkløe. Ihvertfall hvis man kaller det for Dagens Outfit. <3 ;*

Dette er ikke et spørsmål men jeg har lest bloggen din dritlenge, og jeg vil bare få sagt at jeg er så sinnsykt imponert over motet ditt, og at du har dette nettverket, og bloggen og alt det der i en så ung alder! SHIT må jeg bare si. Oi, takk! Tusen takk skal du ha! :)

Leser du andre blogger enn vennene dine sine? Jepp. Leser Tavi, Fashionsquad, JohnnysBird, og Matbloggen til Julie Chiku selv om jeg hun sikkert hater meg. Men fyfaen så bra mat hun lager. Leser også søstra til Tavi sin blogg Coffeestains. Den er superfin. Klikker meg sikkert innom noen andre også men kommer ikke på noen nå.

Er det sant du har tattovering? Nope. dessverre. Vil gjerne ha.

Hund eller katt? Har begge. Men jeg liker katten min best. Hunden er drittunge på 3 mnd og biter som en jævla hore.

Liker du Crystal Castles? Javisst.

Hvilken parfyme bruker du? Jeg har aldri brukt penger på en parfyme i hele mitt liv. Jeg går innom en parfymeforretning og sprayer på meg en eller annen dritdyr en for da lukter jeg rik. Jeg fikk en Miss Dior Cherie parfyme og deospray tilsendt to ganger, men jeg ga bort en av dem, og de to andre aner jeg faen ikke hvor er.
Men jeg stjal en YSL parfyme fra sommerhuset vi leide i Sverige i sommer, men nå vet jeg ikke hvor den er.

Hvis du kunne gått tilbake i tid, hvilket år ville du vært i da? Rococo-tiden, tidlig 20-tallet, eller 90-tallet.

har du noen andre blogger enn denne? Ja, TUMBLR


Det var det. .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten