10/17/2011

I GOTZ MY SWAG IN A BAG



Shit, hei! lenge siden. altfor lenge siden. kjenner at jeg må komme meg back on track, og det skal jeg, men det er en ting jeg bekyrer meg for; jeg har mista piffen, og urgen til å gjøre det jeg liker. MEN FUCK IT! dette er ingen klage-blogg. livet leker!
i det siste har jeg gjort svært lite. svært lite som er verdt å blogge om...men jeg kan godt gjøre det for det. har for det meste chilla i stua til folk, dratt ut, og spist så helvetes mange boller. skal aldri spise boller mer i hele mitt liv.
denne uka er det faktisk presseuke. det blir gøy. kommer tilbake til det i morra kveld. kthxbye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

<3

lovers

URBAN CHAOS/ MARIA FANCYPANTS2009
URBAN CHAOS skrives av @ MARIA FANCYPANTS.
Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse.
COPYRIGHTED. ©

Blogglisten